درگزارش دنباله‌دار پیش‌رو از افرادی برایتان نوشتیم که در ایام تعطیلات نوروزی در محل خدمت حاضرند تا شهر و شهروندان در آرامش، رفاه و امنیت بمانند. آدم‌های متعهدی که حتی در لحظه تحویل سال دوراز خانه‌وخانواده‌اند اما همه این سختی‌ها را به جان می‌خرند تا بلکه در گوشه‌ای از شهر کاری انجام دهند و آرامش را به مردم هدیه کنند.

رئیس پلیس منطقه7

همشهری آنلاین _ مریم قاسمی : سروان محمد حسن کریمی نسب، کارشناس تصادفات پلیس راهور منطقه ٧ در طول سال‌هایی که در اداره راهنمایی و رانندگی خدمت می‌کند بارها مورد تشویق قرار گرفته است. او سال گذشته حوالی عید نوروز یک کیف پول حاوی مقادیر زیادی وجه نقد و طلا به ارزش ١٠٠ میلیون تومان را در یکی از ماموریت‌هایش پیدا کرد و به صاحبش رساند.

او درباره ماجرای این اتفاق گفت:«راننده خودروی ال ٩٠ به شکل دوبله و خلاف پارک کرده بود برای اعمال قانون از خودرو پیاده شدم و سمت خودو رفتم. روی کاپوت ماشین یک کیف جا مانده بود که برای راننده متخلف بود. با کمک پلیس ١١٠ داخل کیف را بررسی کردیم که خوشبختانه روی کارت عابر بانک، شماره همراهش نوشته شده بود. با او تماس گرفتم و گفتم "شما کیف پولتان را روی کاپوت ماشین جا گذاشته‌اید ضمن اینکه خودرو را دوبل و خلاف پارک کرده‌اید"، زودتر بیایید ماشین را جا به جا کنید! آقای راننده به محل آمد و با حضور ماموران نیروی انتظامی صورتجلسه‌ای تنظیم و کیف و محتویاتش به او بازگردانده شد. طبق نظر پلیس نیروی انتظامی، محتویات داخل کیف ١٠٠ میلیون تومان ارزش داشت.»

سروان کریمی نسب عنوان کرد که پلیس خدمتگزار درهمیشه اوقات و لحظه‌ها در کنار مردم است و کارش تعطیلی ندارد به‌ویژه در تعطیلات نوروزی که شهروندان به مسافرت و گردش می‌روند، حضور ماموران راهور در جاده‌ها اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

کد خبر 666040

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha